Hemp till händerna


Date: 2007-01-07 Time: 20:40:23
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Det blev en kort sväng ner på stan idag så jag passade på att smita in till Body Shop och handla en mycket efterlängtad handkräm. Jag är tyvärr inte så nöjd med Repair från Apoteket men behöver något som är bra för riktigt torra händer så jag återvände hem med en tub som jag varit nyfiken på länge.

Hemp hand protector är bra för "extremt torr hy" och jag har fått tips från många om den. Så nu ska jag se om den håller måttet. Kan säga så mycket som att första intrycket är riktigt bra - ska prova regelbundet hela veckan och sen dyker recensionen upp.

Kommentarer
Bjooti

Ja, deras hempa produkter är överlag jättebra, så näst som på lukten, som jag inte är helt förtjust i.

2007-01-08 10:47:40
http://bjooti.net
Goddess

Skulle kanske vara något för min sambo. Han har jättetorra händer, tack för tipset....ska bara leta efter en body shop butik....närmsta 10 mil...typiskt!

2007-01-08 17:22:35
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Bjooti: Nej, den luktar nästan som att den är skämd eller något liknande.. ingen hit! Men är den bra så...

Goddess: Usch, jag trodde BS fanns i de flesta städer - vad tråkigt. Hoppas du hittar en i alla fall och att den fungerar bra för sambon :)

2007-01-13 09:24:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0