Din Stil, vecka 1 - Bästa body scrub


Date: 2007-01-05 Time: 22:09:23
Kategori: Din Stil { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Det var ett tag sen men här är i alla fall veckans Din Stil. Den som har tips på teman inför kommande veckor får mer än gärna lämna en kommentar - tror att jag har haft det mesta inom skönhet men jag kan mycket väl ha fel. Den här veckan är i alla fall temat body scrub och det var en del som var med och tipsade.. jättekul att jag verkar ha en norsk läsare också :)

din stil v1

Ida skriver: Min favorit (av de jag testat) är L´oréal exfotonic med AHA. AHA sägs vara bra mot röda knottror man lätt kan få på överarmarna och på mig fungerar den!

Prinsesse vil ikke håller med Ida: Jeg er enig i at L'Oreal Exfotonic er den beste bodyscruben.

Angie ger två bra tips: Jag gillar Victoria secrets garden-serie som är mild mot huden, men ger bra effekt, men på topplistan ligger även Senorita Margarita Hot Salt Scrub från Philosophy.

Slutligen tipsar Hanna om sin absolut favorit: Jag fullkomligt ÄLSKAR Spa Aqua Peeling från Yves Rocher. Jag brukar inte alls gilla deras produkter men den här gör verkligen underverk!

Själv har jag tyvärr inte hittat någon absolut favorit som jag vill rekommendera före allt annat men det finns en som jag tycker fungerar helt ok och det är Body Shops kroppspeeling, gärna med papayalukt. Surprise, surprise - det kunde nog den vane läsaren ha gissat, hihi! Men efter veckans tema har jag blivit väldigt sugen på att prova Philosophys skrubb. Tack för alla tips!

Kommentarer
Goddess

Har inte testat L´oreals än, men jag har köpt den till flera vänninor...typiskt mig.....nu måste jag nog köpa den.Tack för tipsen ;)

2007-01-05 23:36:26
http://goddessess.blogspot.com
C

*nickar* Måste hålla med Hanna.
Jag har testat några andra, enbart för att det känns smått pinsamt att hämta ut ett YR paket. Men ingen har varit i närheten av lika bra.

2007-01-05 23:41:57
Beauty Princess

Goddess: Vilken snäll väninna du är.. då ska du självklart unna dig själv den oxå tycker jag!

C: Jag älskar att hämta ut paket från postorder, så kanske också ska testa om det är så många som rekommenderar =)

2007-01-06 15:50:50
Li

Jag brukar bara använda skrubbhanskar med en bra duschkräm. Funkar bra och är billigt.

2007-01-07 16:06:21
Bjooti

Mmm - den från philosophy!

2007-01-07 17:48:17
http://bjooti.net
Beauty Princess

Li: Ja, det håller jag med om att det fungerar bra!

Bjooti: Du tycker också om den? Luktar den lika gott som resten av Philosophys produkter?

2007-01-07 20:45:48
AnnicaB

Själv favoriserar jag Body Shops Brazil-nut peeling, för extra torr hud. Skönt sockerskrubb som gör huden väldigt len. Då jag inte har extra torr hud behöver jag inte smörja in mig efter skrubben, jag är len och fin som en barnrumpa och redan insmord av härligt doftande Brazilnut (betyder väl paranöt på svenska).

2007-01-08 10:33:04
http://annicanu.blogsome.com
Millan

Hej! Bättre sent än aldrig men jag rekommenderar starkt biotherms body scrub och body lotion...
Länk; http://twodogs.blogg.se/271006151846_sknhetstips.html

Kram


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0