Active moist


Date: 2007-01-06 Time: 14:31:08
Kategori: Hudvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Trots att jag just inhandlat ny fuktkräm börjar jag redan spana efter en ny variant. Jag tycker alltid det är lika roligt med nya produkter och det är egentligen bara 2 produkter jag köper igen så fort de tagit slut. Hur som helst har jag hört mycket bra om Active moist från Dermalogica och jag gillar deras rengöring, så nu är jag jättesugen på att klicka hem en tub direkt. Tur (eller synd egentligen) att plånboken inte är så tjock denna månaden pga 2 veckors semester i höstas.

active moist

P.S För er andra som är sugna får man 2,5 punds rabatt hos Look Fantastic om man skriver 2007 i rabattrutan.

Kommentarer
elina

Nej, plånboken är inte alls tjock, kan det bero på att januari är den fattigaste månaden på hela året också och det är långt kvar till löning, 19 dagar bestämt. Usch! Vad köpte du för fuktkräm senast?

2007-01-06 15:31:47
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Usch ja, vill inte tänka på det. Får försöka överleva på något vis ändå. Sist blev det Laura Merciers fuktkräm.

2007-01-06 15:49:24
S

Köp den så fort du får pengar. Den är sååå bra!

Läs gärna min recension:)

http://makeitup.blogg.se/favoriter.html

2007-01-11 13:57:46
http://makeitup.blogg.se
Beauty Princess

S: Ååh, nu blev jag ännu mer sugen :)

2007-01-13 09:19:50
Donna

vet du var man kan köpa dermalogicas produkter i Sverige? jag äe också nyfiken på dem

2007-01-17 12:25:31
http://www.micasa.blogg.se
Beauty Princess

Donna: Dermalogica säljs på NK i Sthlm eller Göteborg och hos vissa hudterapeuter (kolla på typ ett spa eller liknande där de gör behandlingar). Annars är det nog nätshopping som gäller :)

2007-01-17 20:04:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0