70 procent!


Date: 2007-01-09 Time: 20:58:11
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Ååh nu börjar Body Shop sin stora vinterrea, med upp till 70 % på vissa produkter. Den håller på till slutet av januari men ska man fynda några riktiga godbitar ska man nog passa på att shoppa nu. Så för den som har några slantar kvar efter mellandagsrean tycker jag att det är hög tid att ta ett besök hos närmaste butik. Jag ska försöka hitta något efter löning, håll tummarna för mig =)

P.S: Dessutom flaggar de för att de just nu har ett antal nya spännande produkter i butikerna, special edition... det är nästan så att man ska kika in bara för att se vad det är för något. Jag blev i alla fall lite nyfiken!

Kommentarer
Mari

Den Body Shop som låg närmast min stad stängde förra året. =( Jag som gillar deras Body Butter grymt mycket.

2007-01-09 22:30:33
Beauty Princess

Mari: Fyy vad tråkigt, jag älskar också deras body butter. Du får hoppas att någon vän kan köpa till dig eller så får du lagra upp när du väl är där.

2007-01-13 09:20:40

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0