Vichy Nutrilogie


Date: 2007-02-22 Time: 19:53:44
Kategori: Hudvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Eftersom mitt senaste inköp i fuktkategorin inte fungerade alls som jag hade hoppats på, är jag på full jakt efter en ny fuktkräm nu. Så fick jag ett nyhetsbrev från Vichy idag, där de tipsade om Nutrilogie som är en fuktkräm som ska vara perfekt såhär i kylan, när mångas hy blir lite extra torr. Precis vad jag ville få ut från Laura Merciers kräm alltså, eftersom jag har väldigt känslig hy som reagerar snabbt på temperaturväxlingar. Krämen finns i två varianter, 1 för torr hy och 2 för mycket torr hy.

50 ml för 179 hos Apoteket. Ska jag?

Kommentarer
Elina

Slå till - nu kommer ju lönen imorrn också! =)

2007-02-22 21:04:33
http://name.sprayblog.se
Rouge

Kanske, Vichy verkar ha rätt bra grejer ;) Annars är ett hett tips Dermalogica - Intensive Moisture Balance, den har räddat min hy nu i kylan som också är sådär torr och känslig och reagerar på temperaturväxlingar.. =) utan att vara fet och läskig! ;) hihi och min hy håller sig så himla len och fin hela dagen! =D (finns på strawberrynet för ca. 270 =D)

2007-02-22 22:02:43
http://lemakeup.blogspot.com
Prinsesse Vil Ikke

Den kremen er ganske god for tørr hud, og finnes i to styrker.

2007-02-23 18:59:01
http://vilikkes.blogspot.com
Goddess

Hej!
Kommer du att uppta veckans din stil?
Det var jättebra när du körde den, fick massor bra tips.

2007-02-24 12:13:42
http://goddessess.blogspot.com
Cicci

Jag tycker att den är jättebra, jag skulle iaf rekommendera den :)!

2007-02-28 21:58:28
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

Elina: Ja, underbart med lön. Det fick bli Dermalogica istället. Men lika kul det =)

Rouge: Det fick bli ett helt paket med Dermalogica-krämer, i travel pack storlekar. Har testat en rengöring från dem innan men inte ett helt paket, kul!

Prinsesse: Tack för hjälpen!

Goddess: Jag kör dem lite då och då, har inte så mycket inspiration för vilka teman jag skall använda, har haft de flesta. Men kul att det har hjälpt, det är roligt att höra. Har du några idéer om någon speciell typ av produkt som du vill ha tips om, så säg gärna till!

Cicci: Tack för hjälpen =D

2007-03-04 16:58:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0