Superstay Silky


Date: 2007-08-10 Time: 20:05:20
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


image367Maybellines nya foundation Superstay Silky är lite svår att förstå sig på. Två olika formulas, en "vanlig" foundation på ena sidan av flaskan och på andra sidan en silkes-formula som förlänger hållbarheten på makeupen. 16 perfekta foundation-timmar lovar Maybelline. Jag tycker att min foundation håller runt 16 timmar i alla fall, men vem vet - det här kanske är ännu bättre!

För att applicera Superstay Silky trycker man ut lika mycket av båda delarna från flaskan, blandar och applicerar som vanligt över ansiktets utvalda delar. Hållbarheten ska då bli toppen.

Vill man prova kostar Maybellines foundation 145 kr på Kicks, rätt humant pris och jag undrar om det kanske är värt det för att testa om det här verkligen fungerar?

Kommentarer
Jenny W

Jag har också varit nyfiken på den, men inte vågat testa. Har du köpt den än? /Jenny W

2007-08-16 17:04:44
http://jennyolivia.blogg.se
Beauty Princess

Jenny W: Nej, har inte blivit något köp än. Lovar att berätta om jag testar. Du får också gärna rapportera om du handlar den :O)

2007-09-06 21:40:12
Cornelia

Jag köpte den idag (lite sent kanske)
Först blev jag riktigt besviken på den. Men nu efter när jag förstog hur jag skulle göra så tycker jag den är super! Cliniques foundations kostar runt 200-300 och dom är sjukt bra, så 145 kr är den verkligen värd!

2007-12-28 20:17:16
S

Det är jätte bra, jag är kräsen annars & brukar hålla mig till loreals men denna är super bra, en foundation som gör att man ser naturlig ut ..

2008-02-24 17:56:18
Emma

Den är sjukt bra ! den vita krämen gör att det går lättare att aplicera också ! rekomenderar den absolut!

2008-04-23 13:11:28
http://sjoiis.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0