En hyllning - favoritprodukten i sommar


Date: 2007-08-25 Time: 14:18:53
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är lite sen med utmaningen från PRET-ty, att hylla min absoluta favoritprodukt i sommar, men bättre sent än aldrig :O)

image370

Absoluta favoriten, alla kategorier, i sommarvärmen och när luftfuktigheten är hög är Face Mist från Make Up Store. Svalkar ner direkt, återfuktar och luktar otroligt gott.
 
Dessutom är den perfekt om man, som jag, sitter mycket framför datorn på jobbet - jag får nog köpa en dublett att ha på skrivbordet.

Det enda man får se upp för är att duscha med sprayen för nära ansiktet, då börjar det bara rinna och det är mindre behagligt.


Kommentarer
ICIA

kanske skall prova :D

2007-08-28 19:44:59
http://ICIA.BLOGG.SE
Beauty Princess

ICIA: Det tycker jag absolut du ska göra! Den är verkligen underbar.

2007-09-06 21:38:27
Anonym

kan man inte anväda den som sprey efter att man sminkat sig så att sminket håller längre?

2007-09-18 09:45:21
Beauty Princess

Anonym: Jag tror inte att den är tänkt för det från början men man kan absolut prova för att fräscha upp!

2007-09-19 20:07:46

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0