Hairmix sublime shine


Date: 2007-04-21 Time: 19:10:47
Kategori: Hårvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

image319Jag känner att jag behöver någonting att piffa upp håret med, på ett enkelt sätt till vardags och party. Eftersom jag bleker håret med jämna mellanrum blir det lite glanslöst så nu är jag inne på att köpa en glansspray. Jag har silikondroppar men det känns smidigare med just en spray om man har bråttom eller så. I senaste Cosmo (min lektyr på tåget på väg till jobbet hihi) tipsar de om L'oreal proffessionnel tecniart -Hairmix sublime shine (puh för alla dessa långa namn) och jag är lite nyfiken.

Sprayen har du i efter att du stylat håret eller bara för att få lite extra glans - den kan sprayas direkt på håret eller i handflatorna och appliceras. Någon som har provat?

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0