Ett kvarts sekel


Date: 2007-04-03 Time: 16:27:15
Kategori: Blandat { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

... fyllde jag i fredags så nu är jag nästan vuxen =) Stora festen blir nu i helgen istället, när jag åker ner till staden där jag växt upp och firar med familj och vännerna där nere. Men några presenter har jag redan fått, från en av vännerna i staden där jag bor nu.

image311

Söta vännen läser bloggen regelbundet och kom ihåg inlägget om IsaDora-sminket jag skrev för ett tag sedan. I paketet låg därför ögonskuggan Platinum och så fort jag får tillfälle ska jag prova den, tror verkligen det kan bli kanon. Ett rosa nagellack låg i samma paket, så nu ska det bli väldigt kul att prova Depend - det har jag inte gjort förut.

Kommentarer
Anonym

Den ögonskuggan funderar jag på att köpa så du får recensera den snart :) ha det bra!

2007-04-03 18:00:00
Rouge

Nagellacket ser jättesött ut! ;)

2007-04-04 21:03:09
http://lemakeup.blogspot.com
Red Head

Har också småduttat på den där skuggan, men mina Isadora-erfarenheter är inte något att hänga i granen tyvärr.. Så recensera snart. Depends lack är däremot finfina! Såå lätta att applicera och sitter bra! Färgen ser toppen ut! Och givetvis grattis i efterskott. Jag minns fortfarande hur det var att vara 25..suck..;)

2007-04-04 22:29:39
http://redheadreport.blogg.se
Beauty Princess

Anonym: Självklart kommer en recension och förhoppningsvis en bild snart också!

Rouge: Jättesöt färg, ska bli kul att prova!

RedHead: Jag tycker Isa Doras skuggor är perfekta som partymakeup, de har många fina paletter även om de inte alltid sitter som berget. Tackar för gratulationen! =)

2007-04-05 13:46:59
Goddess

Får gratulera i efterskott.... recension av ögonskuggan ser jag fram emot. Jag har heller inte så bra erfarenhet av Isadoras skuggor, men snygga färger har de ibland.

2007-04-05 23:22:24
http://goddessess.blogspot.com
Foxy

Hoppas att din sitter bättre än vad min lila gjorde!

2007-04-09 15:22:03
http://foxy.webblogg.se
Beauty Princess

Goddess: Tackar, tackar =) Recension kommer snart.

Foxy: Vi får se helt enkelt, men hållbarhet är inte en av Isa Doras kvaliter verkar det som. Tur att de har snygga färger iaf.

2007-04-14 19:34:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0