Chantecaille


Date: 2007-04-28 Time: 11:31:59
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Via Beautyfeber upptäckte jag übersöta sminkmärket Chantecaille... paletten här nedanför är ju hur fin som helst, eller vad säger ni? Jag är väldigt förtjust i fina tryck i smink, de försvinner ju efter att man använt det ett tag men det höjer verkligen intrycket väldigt. Jag har inte sett Chantecaille hos någon svensk återförsäljare eller webshop men rätta mig gärna om jag har fel.

image324
P.S: Ögonskuggan var inte fel den heller...

Kommentarer
id.ol.

Ja! Otroligt vacker palett.

2007-04-28 20:38:06
http://idaolander.blogspot.com
*

fanns på NK 3 år sedan. Åkte ut tillsammans med paula dorf :(

2007-05-05 16:55:50
coco

Nä men H&M har ett sött fjärilstryck på en bronzer,fin färg med mycket glitter om man gillar det och billigare kan det nog inte bli !

2007-05-11 22:25:20
Beauty Princess

id.ol: Visst är den söt?

*: Vad tråkigt, hade varit roligt att prova.

Coco: Tack för tipset!

2007-05-12 17:37:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0