Bloggvirke


Date: 2007-04-25 Time: 20:40:17
Kategori: Blandat { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Senaste månaden har det blivit rätt mycket nytt i skönhetsväg. I 25-årspresent från mammas väninna fick jag Maybellines - Dream mousse blush i färgen Mauve och läppglanset Berryfun från Lumene, nr 7 - Into my life, som är en mörkt rosa nyans. Från bästa väninnans mamma fick jag läppglans direkt från London (som hon just varit i) - Ultimate volume lipgloss från 17. Riktigt bra presenter allihop.

En snabb runda på stan idag innan after work resulterade i en ny kroppsskrubb från Body Shop - Brazil nut. Älskar den lukten och har haft både body gel och body butter i samma serie. Med 50% rabatt på en valfri vara därifrån blev det en hel hundralapp billigare :D Kroppsskrubb var något jag verkligen behövde också, så det känns helt motiverat, hehe. Så.. nu har jag massor att hårdtesta och recensera, alltid roligt!

image321

Kommentarer
I nöd och lust

Luktade du på Bodyshops nya bodybutter.. Pink Grapefruit? Trodde jag skulle köpa den (brukar köpa ny doft varje sommar till torra sommarben) men FYYYY vad äcklig den var! Luktar surt som svett.

Emelie

Åh, jag har också 50% rabatt på en valfri vara. Har så himla svårt att bestämma mig bara :S det finns så mycket man vill ha därifrån!

2007-04-26 18:19:45
http://pssion.wordpress.com
Li

Skulle du kunna skrika lite på blogg.se så att dom fixar RSS på din sida?

2007-04-26 19:53:05
Beauty Princess

I nöd och lust: Smaken är som baken, haha, och tur är väl det. Det blev ju ett inköp av min favoritdoft ändå, brazil nut, men jag är som dig.. köper gärna en ny varje gång och försöker variera. Deras body butters är ju bara bäst!

Emelie: Visst är det svårt? Deras läppbalsam med vitamin e är också kanon =)

Li: Åh, jag är så tekniskt okunnig, men kan man inte ordna det själv? Isf skulle jag kanske kunna ordna det själv?

2007-04-27 13:11:16
Li

RSS har du ju som alltid haft på din sida men den senaste tiden har det strulat mycket. Jag vet inte riktigt vad som är felet.

2007-04-27 17:02:34
Beauty Princess

Li: Aha, då är jag med! Jag har skickat iväg ett mail till blogg.se om detta och hoppas de fixar det så snart som möjligt... Tack för att du uppmärksammade det.

2007-04-28 11:36:32
http://beautyplace.blogg.se
Emelie

Jag valde faktiskt en produkt ur deras Vitamin E serie, inte läppbalsamet men ögonkrämen. Den verkar faktiskt riktigt bra =)

2007-05-04 14:41:03
http://pssion.wordpress.com
Beauty Princess

Emelie: Vad skoj, du får gärna säga vad du tyckte sen när du använt den ett tag.. är oxå ute efter en bra ögonkräm =)

2007-05-12 17:40:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0