Tomtar på loftet?


Date: 2006-09-13 Time: 21:11:42
Kategori: Allmänt { 15 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är kanske lite gaalen men jag blir lite smått glad när saker börjar ta slut hemma så att man får en anledning att prova nytt. När mina skönhetsprodukter sjunger på sista versen längtar jag nästan efter att få använda dem igen för att ta slut på dem, för sen kan jag kila ner på stan och titta på nya varianter. Detta beror på min lilla ovana att aldrig nöja mig med en produkt, jag tror alltid att det finns något som är liite bättre än det jag har.

Nu är det min foundation och body butter som snart är slut och jag är väldigt nyfiken på nya. Vad har ni för favoriter; har ni några tips till mig? Finns det någon som delar min ovana?

Kommentarer
Li

Jag är likadan. Fast jag har svårt att stå emot impulser så det blir att jag köper innan det tar slut. Men då ser jag fram emot att testa det när gamla produkterna är slut.

2006-09-13 22:08:35
Dee

Jag är likadan;)

2006-09-13 23:30:34
http://deelight.blogg.se
frida

He he jag är dabbad av samma fenomen. Ska bli kul att höra vilken som blir din nya foundation eftersom jag är på jakt efter det perfekta underlaget. Förresten har du kollat upp om Maybelines Pure ska komma till Sverige & i så fall när. Den låter ju väldigt bra när man läser om den på hemsidan.

2006-09-14 07:32:20
Katarina

Jag är precis likadan, tycker alla produkter räcker alldeles för länge. Just nu håller jag på att använda slut alla småburkar jag fått. Ni vet sånna som ofta ingår i necessärerbjudanden. Jag har massor av sånt och vill inte att det ska bli gammalt så jag får använda slut det nu. Blir så glad när jag får kasta en tomburk så det blir mer plats i hyllan för nya saker! Ääääälskar att shoppa skönhetsprodukter! :-)

2006-09-14 09:48:22
B-M

Skönt att höra att det finns fler som är likadana som jag. Jag är ständigt på jakt efter de perfekta ansiktsrengöring och ansiktskrämen. Just för tillfället har jag snöat in på "naturliga produkter" och håller på att testa Weleda för torr/känslig hy, verkar vara jättebra. Jag har provat den i en vecka men är redan sugen på att testa något annat.

2006-09-14 10:04:26
B-M

Dessutom skriver jag som en kråka!

2006-09-14 10:05:16
Goddess

Åh en massa tvillingsjälar. Jo jag lider av samma problem även om jag egentligen är jättenöjd med flera av de produkter jag har.... Ska man söka terapeut för detta problem?!! Fast nu när jag är mammaledig så kallar jag det mer för..eh..en hobby helt enkelt!

2006-09-14 11:08:56
http://goddessess.blogspot.com
Mari

Foundation, testa FACE Stockholms flytande foundation. Body butter; Clinique eller TBS!

2006-09-14 11:40:32
MissTina

Trodde bara det var jag som var störd. Skönt att se att vi är flera med samma ovana/vana :)

Andréa

Det finns flera.. jag är nämligen en av dom.. ^^
Och jag är också ute efter en bra foundation.. en som verkligen täcker.. och inte är svindyr. Nåt tips?

2006-09-14 13:14:06
Ivana

Det beror på vad du är ute efter när det gäller underlagskräm. Jag har köpt Diors underlagskräm för lite mognare hud & det gör under för mig som är ofta torr & vill ha mer täckande resultat.

Elina

hah a jag är preciiis likadan.. spec när det gäller smink :-)

2006-09-14 17:49:11
Mia

Samma här. Jag kan rekommendera Laura Mercier's foundation. Jag älskar den. Har förresten köpt några produkter från hennes höstkollektion...Gillar dem! Kolla min blogg!!

2006-09-15 22:09:05
http://modemossen.blogg.se
Sandra

Jag delar absolut din ovana!
vill prova ALLT och tror ALLTID att det finns något som är lite bättre. ;)

2006-09-15 22:45:18
http://partdeux.blogg.se
Christin

Jag använder the body shops body butter men tänkte nästa gång testa ett annat märke,på Etos finns olika varianter av "fruktiga dofter" body butters har jag sett fast jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke det var.

2006-09-16 19:33:10
http://christinsshopping.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0