Små tips...


Date: 2006-09-17 Time: 19:01:10
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Ibland kan man få skönhetstips från de mest oväntade håll. När jag satte mig med en kopp te, muffins och min Fitness magazine igår i soffan blev jag glatt överraskad. 12 skönhetstips för gymmet var med och det var många tips som jag inte hade hört talas om innan men som jag nu är väldigt nyfiken på att prova. Här är några av de tipsen jag tyckte bäst om:

- Om man har trötta muskler efter träning (eller en lång dag på stan alternativt utekväll) kan man riva ingefära och blanda med sin vanliga bodylotion. Då värmer ingefäran musklerna, något som också kan vara bra när det är riktig kall Sverige-vinter.

- Om du har glömt din bodylotion hemma, prova att ta balsam på armbågar och fötter eller till och med som duschgelé för att få en silkeslen effekt.

- Använd en ansiktsmask på sprucken hud på fötter eller liknande och ta på ett par sköna sockar. Efter 1-2 timmar så är de mycket finare.


Kommentarer
Li

Jag har droppat ingefärsolja i massageolja. Det är jättebra för det värmer. Speciellt under mensen då jag brukar få ont i ryggen.

2006-09-17 19:06:43
hannahsthlm

Ja..alltid kul /bra med lite nya tips=)!

2006-09-18 11:32:22
http://hannahsthlm.blogg.se/
Beauty Princess

Li: Vad kul att det fungerar. Jag ska också prova det någon dag snart!
Hannahsthlm: Det håller jag med om!

2006-09-18 20:31:25

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0