Kaos


Date: 2006-09-03 Time: 13:50:10
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

I mitt genomplöjande av olästa tjejtidningar igår fick jag reda på att de som har startat Make Up Store ska öppna en ny kedja butiker. De heter Kaos Stockholm och säljer lite allt möjligt; däribland makeup och hudvård av eget märke blandat med smycken och skor med mera. Det finns redan en på Drottninggatan i Stockholm, har någon varit där och tittat? Jag gillar ju MUS väldigt mycket så det här kanske kan bli en ny favorit.. hoppas att det sprider sig till småstäderna snart!

Kommentarer
Ellinor

Nja, KAOS är ingen höjdare faktiskt. Mest smycken och förhållandevis dyra väskor, ett och annat par skor men ingenting som sticker ut. Väldigt lite smink/hudvård också så det här är ingenting att hoppas på tyvärr..

2006-09-03 19:38:50
http://nippertippan.webblogg.se
Katarina

Åhléns hade ett sminkmärke som hette Kaos förut. Det var ingen vidare kvalitet... undrar om det är samma...?

2006-09-04 14:58:22
Beauty Princess

Ellinor: Ok, vad synd. Jag får titta jag med när jag är i huvudstaden nästa gång.
Katarina: Det är nog inte det, det här är ett eget märke som omfattar allt möjligt.

2006-09-09 16:57:27

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0