Jiippii!


Date: 2006-09-11 Time: 17:54:34
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Kul! Den 22 september ska jag iväg och fira tillsammans med Make Up Store att de fyller 10 år. Blir show, visning och mingel på ett ställe i staden där jag bor, med champagne och praliner! Låter jätteroligt, så får man lite ny inspiration och så blir det nog en bra stämning där med kul folk tror jag. Jag ser väldigt fram emot gåvopåsen som man ska få ta med sig hem också, nyfiken redan nu.

Är det någon av er andra medlemmar som ska iväg på firande i er stad?


Kommentarer
Ivana

Nja kanske men det verkar som om Umeå endast kommer ha vanlig klubbkväll & inget annat. Lite synd :/

Emmy

Trots att Jönköping är en så pass stor stad har vi inget Make Up Store, det är sorgligt. Skulle vara kul att kolla in vad de har, men nehejdå...

2006-09-11 22:02:15
http://emmyy.blogg.se
Beauty Princess

Ivana: Vad tråkigt.. det kanske är ägarna till respektive butik som bestämmer hur de ska göra =S
Emmy: Det tycker jag också är lite konstigt. Du får åka till Borås eller Göteborg och fynda! Annars kan du ju alltid drömma dig bort på hemsidan istället.

2006-09-12 00:08:52

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0