Rea - Face Stockholm


Date: 2006-10-30 Time: 15:45:05
Kategori: Smink { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Ett litet tips bara. Snowdrops har just nu rea på produkter från Face Stockholm, med 30-40 % på allt! Jag älskar deras foundation, både i matte och liquid, men tyvärr fanns den inte kvar i min färg. Surfade runt en stund och blev lite sugen på nytt ansiktsvatten, men får bli när min från L'oreal har tagit slut, onödigt med dubbelt.

Men 146 kronor för en hel flaska foundation, som räcker i drygt ett år enligt min erfarenhet, eller en liten förpackning ansiktsvatten för 27 kronor .... åh vad jag blir shoppingsugen!!!

Kommentarer
Malla

Tack för tipset!

2006-10-30 21:06:45
http://vargungen.blogg.se
Beauty Princess

Malla: Det var så lite så, det är därför jag skriver bloggen. Hoppas du hittar nåt fint =D

2006-10-30 21:38:14
Tara

Hej! Jag fyller år snart och har tänkt önska mig lite smink. Bl a puder/foundation, rouge, mascara, rougeborste, ögonskugga. Är face rougen bra? Är deras borste bra? Vilket är bäst, foundation från face, eller puderfoundation från face? Vad tycker du om deras ögonskuggor? Den här hemsidan, är den säker? Har du köpt grejer därifrån innan? Hur mycket kostar extragrejerna (frakt och postskit o sånt)? Det blev en jävligt många frågor, men snälla, svara på alla!

2006-10-30 22:09:28
http://rabarber.webblogg.se
Li

Jag har beställt från snowdrops många gånger och det är säkert. Det är fraktfritt nu också.

2006-11-01 09:04:10
Beauty Princess

Tara: Det var många frågor på en gång =) Ska försöka få med svar på alla: Jag har inte provat alla produkter från Face; har foundation och har provat concealer från dem och har också några borstar från dem hemma. Deras borstar tappar rätt mycket hår så får jag tipsa skulle jag hellre råda dig att köpa penslar/borstar från Make Up Store. Rent allmänt gillar jag Face grejer dock, så jag tycker verkligen du kan testa - jag tror absolut du blir nöjd med både ögonskuggor och rouge. Själv älskar jag ögonskuggor från MUS och har nog 7 st hemma, de sitter kanon och räcker hur länge som helst. Till foundation så... om du har en aning fet hy eller om den är normal så skulle jag råda dig att testa puderfoundation, om du har torr hy är vanlig foundation bäst. Jag har den flytande med lite puder i och älskar den! Jag har inte köpt från just Snowdrops men vänner har och jag har shoppat på många andra internetbutiker och det är säkert i 95% av fallen. Frakten är 29 kronor om du betalar med kort och 85 kronor om du väljer postförskott och inga andra avgifter tillkommer. Som Li säger är det dessutom fraktfritt just nu! =) Hoppas du fick svar på alla dina frågor.

2006-11-01 18:16:22
Tara

Tack!!!

2006-11-01 19:41:19
http://rabarber.webblogg.se
Beauty Princess

Tara: Det var så lite så!

2006-11-03 22:08:14
Liza

själv har jag alltid 30% rabatt på face...är anställd...hihi...

2008-06-23 19:50:11
http://teddybella.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0