Nice


Date: 2006-10-08 Time: 11:58:23
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår var det party på G och jag provade mina presenter från Body Shop. I förpackningen låg Lip colour i färgen pink ginger och Hi-shine lip treatment i nyansen pink cream. Jag använde en pensel och la på lip colour först och toppade med lip treatment - gillade verkligen resultatet. Lite färg på läpparna är lite ovanligt för att vara mig men så fort jag får shoppingpengar ska jag satsa på ett likadant lip colour som jag kan matcha med lite enklare ögonmakeup. Båda luktade underbart också, lite godisfeeling, och satt kanon - ett toppentips för dig som är på jakt efter nytt läppsmink!

Kommentarer
Ivana

Åh vad gott det lät, ska kolla upp det nästa gång jag är inne på Body Shop. Tack för tipset!

R n

:) låter fint..

2006-10-09 14:37:05
http://rightnow.webblogg.se
Beauty Princess

Ivana: Det var så lite så, det är ju därför bloggen finns =D
R n: Det var fint!

2006-10-30 13:07:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0