Fin i håret


Date: 2006-10-19 Time: 18:02:48
Kategori: Hårvård { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Kicks har börjat sälja elektriska hårvårdsprodukter från Toni & Guy. Själv har jag aldrig provat T&Gs produkter över huvud taget men är det något jag behöver så är det en bra locktång. En sån som gör stora fina lockar som ser naturligt snygga ut. Åh vad jag vill ha det! Tyvärr säljs T&Gs elektriska grejer i Stockholm, Kungsbacka och Malmö, men för er som bor i närheten kan det ju vara värt att kolla in. Toni och Guy är ju kända för prisvärda men bra grejer!

35761-268
Bild från Kicks

Kommentarer
Elina

Du får skicka med mig pengar så fixar jag. =P

2006-10-20 09:05:29
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Elina: Åh vad söt du är! Skulle ni åka nästa helg eller?

2006-10-20 10:13:43
http://beautyplace.blogg.se
Mie*, Absolut Guldkant

Ja men visst är det fuskigt när man inte bor i storstäderna:-(

2006-10-20 11:01:44
http://teobok.blogg.se/
Andréa

Kan tänka mig att fixa en åt dig. Eftersom jag bor rätt nära :) bara att säga till ^^

2006-10-20 15:39:06
Jessica

Åh! Urläcker frisyr det där! Kanske är så man ska göra när man nått sitt mål och ska få gå till frisören :-D
Ja Alvtegens böcker är bra! Dock tycker jag nog att skam var den sämsta av de fyra :-S
Har du några tankar om hur hon skildrar karaktärer och framförallt kvinnorna så är du mer än välkommen att dela med dig ;-) Kanske du har någon tanke kring varför huvudpersonen (Peter) i skuld är en man, när Alvtegen säger att det är hennes alter-ego? :-D

Ivana

Mina lockar håller inte oavsett vad jag använder för produkter. Tom min frisörska erkände att mitt hår är inget att leka med. Suck!

2006-10-21 19:36:04
http://pimpgizmo.blogspot.com
Beauty Princess

Mie*: Ja, verkligen. Det är synd när det blir så.

Andréa: Nämen vilka söta bloggläsare jag har. Jag ska spara lite pengar just nu, men jag kanske kan säga till igen när jag får nästa lön?

Jessica: Hihi, alltid bra med något att se fram emot. Jag skriver lite på din blogg snart om vad jag tycker om Alvtegens böcker, läste ut Skam i helgen.

Ivana: Fy, det låter tråkigt. Tjockt hår då eller?

2006-10-30 13:04:34
cammi

Såndäna lockar vill jag också ha fixat till mig! :) kram!

2009-01-04 15:21:40
http://cammii.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0