Time


Date: 2006-05-24 Time: 22:04:00
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår blev jag PLUS-medlem på Apoteket, när jag ändå var där för att köpa koffeintabletter. Mest blev jag sugen på produkterna som stod i hyllan för de som redan hade PLUS-kort och hade tillräckligt mycket poäng för att lösa in dem mot produkter. Jag handlar inte överdrivet mycket på Apoteket, men det bör ju alltid finnas ett litet husapotek hemma så lite poäng kan man kanske komma upp i ändå.

Hur som helst fick jag ett litet provexemplar av Body Cleansing Scrub från Time så den ska jag prova i helgen och se om man blir något fin och len. Någon annan som har provat?

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0