Sexiga läppar!


Date: 2006-05-13 Time: 22:57:47
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Du har väl inte missat att man nu kan göra läppstiftstestKicks hemsida? Man svarar på några frågor om sitt utseende och till vilket ändamål man vill ha stiftet och så får man tips på vilken färg som passar. Det är Maybelline som står för testet, så tyvärr får man bara upp tips på just deras nya Moisture Extreme men det kan fungera som inspiration i alla fall, det finns ju liknande färger hos andra märken också.

Personligen är jag inte så förtjust i läppstift, det ger för mycket effekt för mig, jag gillar glans mer - men som sagt är det kul att se vilken färg som passar bra, man kan ju hittande en liknande som läppglans!

35761-175
Den här färgen ska jag ha enligt testet

Kommentarer
Sara

väldigt 2006!

2006-05-13 23:30:34
http://loveforfashion.blogg.se/
Beauty Princess

Sara: Nu är jag inte med dig.. vad menar du?

2006-05-17 14:25:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0