Så blir du snyggast på beachen...


Date: 2006-05-12 Time: 20:26:40
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

På Kicks hemsida erbjuder de nu solskyddstest där du får svara på några frågor gällande din solning och sedan snabbt får tips på vilka solskyddsprodukter du ska använda för snyggast bränna och bäst skydd. Själv ska jag ha Niveas caring sun lotion eller spray spf 6-10 och Face cream spf 20 och gärna komplettera med en after sun. Jag har redan Oriflames After sun lotion så jag använder den efter några timmar i solen men en bra solkräm behövs. I onsdags låg jag och vännen ute i hennes föräldrars trädgård hela dagen och skrev uppsats där, underbart! Så nu har jag lite basbränna och längtar efter att få ännu mer!

35761-173

Kolla vilka produkter som är bäst för dig!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0