Retur


Date: 2006-05-01 Time: 18:24:58
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Det blev att lämna tillbaks förra veckans inköp från Biotherm, tyvärr. Jag kände direkt när jag kom hem att jag egentligen inte borde ha köpt det, dels eftersom jag redan har lite foundation kvar och en rätt ny concealer men mest eftersom jag som vanligt inte har så mycket pengar kvar. Nu är det bara en månad kvar som student och det känns underbart, inte en dag för tidigt, kanske kan man äntligen få tjäna lite pengar istället för att få mindre än 7000 kronor att leva på varje månad.

Jag som såg fram emot att prova lite nytt och älskade min gratisgåva som jag fick med när jag köpte 2 biotherm-produkter. Jaja, I-landsproblem egentligen.... Hur som helst kommer jag säkert köpa Biotherms Sense foundation och Light Catch concealer nästa gång jag behöver nytt bassmink, för båda var väldigt fina och såg naturliga ut samtidigt som de satt bra under hela dagen. 

biotherm sense

Kommentarer
A

7000 att leva på är inte lite pengar (:
Älskar din blog förövrigt, hur bra som helst.
Skulle du kunna rekommendera en bra brun-utan-sol produkt?

2006-05-01 19:43:32
A

Läste lite längre ner och såg att du skrev om BUS, so just ignore what I wrote (:

2006-05-01 19:50:12
Linda

A: 7000 som ska räcka till allt är ganska lite :)

2006-05-01 20:01:47
Cicci

7000kr som ska räcka till hyra och mat är rätt lite, I know :)! Tar du din examen nu till sommaren?? Sköööönt! Vad har du läst för nåt?

2006-05-02 09:57:05
http://ciccicicci.webblogg.se
Beauty Princess

A: Nja, 7000 är inte så mkt när det ska gå till mat, hyra, el, försäkringar, telefon, bredband samt lite extra kul också. =( Tyvärr!
Linda: Nej, inte direkt
Cicci: Jaa, jag går ut i början av juni, har läst till civilekonom med inriktning marknadsföring så om en månad har jag en magisterexamen =D

2006-05-04 17:20:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0