Len bikinilinje


Date: 2006-05-19 Time: 15:15:04
Kategori: Hudvård { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Min ansiktsbehandling blev uppskjuten till kvällen eftersom sin hudvårdsterapeut fick lunginflammation, men nu ska jag få ett litet presentkort som plåster på såren och det kan det ju vara värt tycker jag. Kanske kan jag plocka åt mig någon rengöring för det, det skulle verkligen behövas nu!

Hur som helst tänkte jag passa på att tipsa om att medlemmar hos The body shop just nu får ett Aloe Skin Care set prova-på-kit för extrapris! Erbjudandet räcker från och med måndag den 22 till 18 juni och för dig som inte är medlem kanske det är dags att bli det nu om du gillar BS produkter? Jag tycker det är super och har lätt tjänat in de 100 kronor det kostar att bli medlem m h a deras rabatter (3-för-1 välkomstrabatt och 50% på sin födelsedag plus checkar på 50 kronor när man har köpt för lite över 1000 kronor). Aloe vera produkter är ju kanon så här på försommaren och några månader framåt för brända axlar eller nyrakade bikinilinjer, de svalkar härligt och tar bort rodnad! Det här skulle jag absolut ha hoppat på om pengar fanns kvar =(

aloe

Kommentarer
emma

Låter härligt med ansiktsbehandling!!

2006-05-19 20:14:04
http://duvetvem.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0