Juicy Gelée


Date: 2006-05-15 Time: 22:09:25
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


35761-177Lancômes nya Juicy Gelée verkar vara en bra idé! Inte lika klistrig i sin konsistens som Juicy tubes utan en mer naturlig glans och lätt plumping-effekt. Läppglanset ska också ge snygga reflektioner i ljus och dessutom återfukta samtidigt som det är mer smink än ett vanligt läppbalsam. För ett naturligt resultat tipsar Lancôme om att sätta på det med fingertopparna en liten aning utanför den vanliga läppkonturen (jag vet inte jag?) och för partysminkning adderas en läppenna i beige färg.

Jag gillar den här färgen men Juicy Gelée finns i sammanlagt 7 färger för dig som vill ha mer eller mindre färg!
35761-178

Kommentarer
Tesan

Låter intressant... jag har aldrig gillat juicy tubes. Tyckts att de varit ja, för klistriga, så då kanske det här vore nåt. Ska nog kollas upp... :)

2006-05-15 23:38:31
http://makemyday.webblogg.se
Beauty Princess

Tesan: Jag håller med dig, de är för klistriga för min smak. Ska också gå till Kicks eller Åhlens någon dag och titta närmare på dessa.

2006-05-17 14:30:37
eliza

Tack för infon, får ta o kolla upp Juicy Gelée=)

2006-05-17 19:27:02
http://eliza.blogg.se
Beauty Princess

eliza: Det var så lite så, det är ju det bloggen är till för. =)

2006-05-17 21:59:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0