Joyful Heart


Date: 2006-05-14 Time: 20:41:46
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Sådant här är ju kanon! Du köper Philosophys nya 3-in-1 schampoo, shower gel & bubblebath Joyful heart med doft av friska blommor och skapar en fräsch kvinnlig doft. Samtidigt skänker Philosophy alla inkomster till joyful heart foundation - en grupp som hjälper offer för sexuella övergrepp! Det borde finnas mer av sådana här fina tankar. Tycker jag.

35761-176
Bild från Philosophys hemsida


Kommentarer
Li

Är det flaskan elelr produkten som är sådär randig?
Ganska dum fråga, jag vet, men deras förpackningar brukar ju vara genomskinliga.

2006-05-15 13:33:58
Beauty Princess

Li: Det vet jag faktiskt inte, men jag gissar att det är flaskan =S

2006-05-17 14:26:50
Satori

Jag tänkte bara säga ett stort tack till alla fina tips man får på den här bloggen samt alla trevliga inlägg. Jag har nyss hittat bloggen..:)
Skulle köpa något från Philosophy och såg era tips om produkterna samt var man får tag på dem..:) Kan säga att jag blev väldigt glad. Är själv en trogen Body shop medlemm och älskar deras produkter.

2006-05-20 14:36:43
Beauty Princess

Satori: Vad roligt att höra! Jag är så glad att du gillar bloggen =) Visst är Body Shop underbart?

2006-05-20 17:04:05
http://beautyplace.blogg.se
Satori

Skulle inte klara mig utan den affären:)
Jag skulle inhandla aloe vera setet idag, men till min besvikelse inkommer den nästa vecka..suck
Köpte hem balsam och duschkräm iallafall.

2006-05-26 19:22:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0