Glamour


Date: 2006-05-30 Time: 20:39:10
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Min första prenumerationstidning av Glamour låg och väntade på mig när jag kom hem, det blev jag glad av. Har bläddrat lite hos en kompis i helgen och idag blev det ännu mer och jag tycker faktiskt att Glamour är en bra tidning, bra blandning av skönhet och mode i ett härligt tidningsformat. Så får jag snart ett läppglans och ett par örhängen skickade hem till mig också. Nice!

Kom ihåg att skicka in era bidrag till Din Stil, som publiceras imorrn. Veckans tema är ju som bekant "Bästa bodylotion/body butter" så skicka ett mail med ditt tips till [email protected] under kvällen är du supergullig!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0