Din Stil - Veckans tema inför v19


Date: 2006-05-04 Time: 17:12:59
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Förra upplagan av Din Stil fick jag in många bra tips på fotvård och vad ni tycker om inom detta. Denna veckan hoppas jag på ännu fler tips med temat "Min favorit - mascara". Mascara brukar vara det som alla satsar på, även de som inte sminkar sig så mycket i övrigt och även den sminkprodukt du byter oftast och därför har i alla fall jag hunnit prova en del. Du med?

Skicka ditt bidrag om din favorit till [email protected] senast 22:00 tisdagen den 9 maj. Jag länkar gärna, så i fall du har en blogg är det bara att lämna adressen i mailet =)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0