Din Stil - Veckans tema inför v 21


Date: 2006-05-17 Time: 22:06:26
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Sandra kom, som så många gånger innan, med ett utmärkt förslag på vad veckans Din Stil kunde handla om. Jag är alltid tacksam för förslag, ibland tryter inspirationen, så denna vecka är temat "Favorit - solkräm" Den här veckans resultat ser jag verkligen fram emot, jag har nämligen inte ännu hittat en 10-poängare. Har du någon favorit såhär när solens strålar börjar titta fram allt mer och semestern börjar närma sig?

Skicka in ditt tips till [email protected] senast 22:00 tisdagen den 23 maj så blir jag glad. Har du en blogg eller hemsida så skriv gärna med den också i ditt mail.

Uppdatering: En av er var var osäker på vad jag menar med min formulering ovan, jag menar självklart solskyddskräm och inte bus eller liknande. =D

Kommentarer
smink-sajter

var shoppar ni billigt märkessmink typ dior? puss

2006-05-18 12:49:25
Goddess

Jag handlar märkessmink hos strawberrynet, jag bor i en liten stad -med begränsat utbud. Kan bli tullavgift men strawberrynet har alltid betalat tillbaka när jag faxat tullkvittot till dem. www.strawberrynet.com

2006-05-18 22:00:31
http://goddessess.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0