Bronze Goddess


Date: 2006-05-23 Time: 21:16:25
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

estée lauder

Ni missar väl inte Estée Lauders sommarsatsning Bronze Goddess? Kollektionen har bronzers i alla möjliga utformningar; matt puder och skimrande puder men även flytande bronzer. För att komplettera looken finns också läppbalsam med spf 15 och löst bronzingpuder med spf 8. Läs mer här!

Glöm föresten inte att skicka in ditt bidrag till Din Stil, som den här veckan handlar om solskyddskrämer och jag vill veta vilken som är din favorit! Maila till [email protected] under kvällen, Din Stil publiceras imorgon.

Kommentarer
Goddess

Tyvärr inga tips från mig denna vecka- jag har helt enkelt inga bra krämer att tipsa om. Så jag ser fram emot att få tips.
Väldigt sugen på Estee lauders serie som du nu tipsat om. Kanske ska slänga med en beställning när syrran åker utomlands....tillsammans med min favvoparfym som också är från Estee Lauder...Pleasures!

2006-05-23 22:26:20
http://goddessess.blogspot.com/
Johanna

Ah va roligt, letar efter ett nytt bronzing puder, som inte glittrar. Har klamt lite pa benefits dallas men det har kan bli ett nytt alternativ.

2006-05-23 23:35:46
http://blushbloggen.webblogg.com
Sara S

Håller med Goddess - har helt enkelt inte hittat några produkter som är värda att rekommenderas.

Jag vill ha en bra solskyddskräm med UVA-skydd till ansiktet och som INTE ger så där oljig hud som solskyddskrämer alltid ger. Det går ju an om man ska till stranden, men där är man ju inte varje dag...

2006-05-24 16:15:54
http://soderstjerna.blogg.se
Beauty Princess

Goddess: Aha, då förstår jag. Du brukar ju vara så duktig med mail till Din Stil, så jag började sakna ditt mail =) EL Pleasures står i min hylla också!
Johanna: Kul att man kan inspirera!
Sara S: Ja men då kanske man kan hjälpa något med kvällens Din Stil =) Håller med dig, oljig vill man inte vara!

2006-05-24 19:02:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0