Bloggtips!


Date: 2006-05-08 Time: 18:39:19
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Glider ifrån skönhetsämnet en stund och tänkte tipsa om en ny blogg som jag upptäckte för någon vecka sedan och som jag tycker om redan! Hos Tinas Bokhylla bloggar hon om böcker som lästs, som ska läsas och hur bra eller dåliga de är. Nyanserade betraktelser och lättläst samtidigt som det är givande, jag har redan skrivit upp några böcker som kommer att slinka ner i inköpskorgen nästa gång jag får pengar över att handla sådant. Tills dess har jag säkert ett 20-tal böcker hemma som inte är lästa... haha, har man en mamma som är bokmal och inte gillar att lagra hemma så har man =D

Kommentarer
Tina

Tack för reklamen och berömmet! Fast nu får jag lite prestationsångest... =)

2006-05-08 23:36:27
http://tinasbokhylla.blogspot.com
Beauty Princess

Tina: Det var så lite så =) Inte behöver du få det, bara fortsätt som du gör, jag gillar bloggen!

2006-05-09 08:29:41

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0