BeYo


Date: 2006-05-10 Time: 08:26:30
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Hur många av er har sett eller provat BeYo, ett budgetmärke som nu finns på Kicks? För några veckor sedan var jag och klämde på deras saker och det verkar vara ungefär samma kvalitet som på de andra "budgetmärkena" Isa Dora, Maybelline osv, det vill säga helt ok om det inte är en sminkprodukt som du kommer att använda varje dag. Det är alltid kul med lite nya märken och färger tycker jag så jag välkomnar verkligen BeYo, som har en uppsjö av olika skuggor, läppglans och annat skoj! Om du inte redan har gjort det, rekommenderar jag dig att gå och titta idag (för er som inte är för upptagna med att ligga i solen och njuuuta)!

Kommentarer
Anonym

BeYu är riktigt bra budgetsmink! Massor av ögonskuggefärger och annat bra!

2006-05-10 10:00:24
Linda

jag såg detta på åhlens city i sthlm idag, en del fina färger :) jag lyckades paja ngt o alla bokmärken försvann men nu hittade jag hit igen :)

2006-05-15 15:01:43
Beauty Princess

---: Vad bra! Jag har inte provat än.
Linda: Vilken tur att du hittade hit igen =) Tack för att du läser.

2006-05-17 14:28:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0