Smashing


Date: 2006-03-27 Time: 21:15:30
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

En ny internetbutik för skönhet har öppnat, Smashing! Första intrycket är bra, sidan ser fräsch och unik ut, med snygga bilder och en lite annorlunda layout. Några kända märken som Rosebud, DuWop och Ole Henriksen men också några mindre kända som gör att jag blir nyfiken på att prova på. Det är ju alltid kul att hitta en ny favorit! Priserna är ungefär samma som hos andra internetshoppar, exempelvis kostar DuWop Blush Therapy 295:- och Ole Henriksen all purpose aloe vera gel kostar 440:-.

Smashing kommer att bjuda in gästkrönikörer som skall skriva om skönhet, där vi som handlar själva får skicka in önskningar på vem som skall bli krönikör. Förutom detta kan vi ställa frågor till hud-, hår- och makeupexperter på sidan och det verkar dessutom vara lätt att beställa. Fri frakt över 500 kronors beställningar och det kan man säkert alldeles för lätt komma över =P

Återkommer med mer info när jag handlat ifrån sidan för första gången!

35761-134
Man kanske skall slå till?

Kommentarer
Kicki G

Fast jag tycker det är trist att alla nya webbutiker är så lika varandra och säljer ungefär samma saker.

2006-03-30 17:53:36
http://www.kickig.se
Beauty Princess

Kicki G: Det finns både fördelar och nackdelar med det tycker jag, att man kan hitta billigaste priset av att surfa runt är ett plus iaf. Men jag saknar många märken på svenska sajter =(

2006-04-03 16:43:39
http://beautyplace.blogg.se
Elin

Hej! Jag undrar om du vet vad ca priset är för dkny:s lipgloss (be delicious)? Jag fick köpa loss ett ur ett alla-hjärtans dag kit för 150 kr, kitet med en parfym + lipgloss kostade 295(vanliga priset för bara parfymen)... kassörskan visste inte vad det kostade och gav mig därför den summan som jag nu i efterhand funderar över, verkar lite dyrt då parfym normalt sett är dyrare än ett läppglans!

2007-02-13 15:46:59
http://elina85.blogg.se
Beauty Princess

Elin: Det låter rätt dyrt känner jag spontant. Jag ska kolla lite mer på det här så återkommer jag till dig =)

2007-02-15 20:15:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0