I min väska


Date: 2006-03-19 Time: 22:54:35
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Legally Blonde visar upp sin väska med innehåll och jag hänger på... Jag rensar så ofta jag kommer ihåg i min väska för jag har en tendens att samla på mig all möjlig s*** =)




I min väska (som tyvärr inte fick plats på bilden) har jag:
Plånbok med nada pengar och massor av klubbkort
MP3-spelare
Näsdukar
Kalender med penna
Läppglans från Make Up Store
Läppbalsam från Body Shop
Lip Service från Lush
Parfymprov - DKNY
Be Delicious

Vad har ni i era väskor? Blogga gärna om det eller lämna kommentar om ni inte har en egen blogg.


Kommentarer
Hanna

ja, har rosa plånbok, läppglans, låppbalsam o söt nasse kalender! ;)

2006-03-20 09:43:16
http://lilyrose.webblogg.se
Li

Det var inte mycket grejer du hade däri!
Lite skräp och gamla kvitton hör ju till ;)

2006-03-20 11:42:57
Sara S

Detta har jag alltid med: Nycklar, Försvarets Hudsalva, medicin, mobilen, läppglans.

Detta har jag oftast med: mp3-spelare, mer läppglans, handkräm, plånbok, pennor och kalender.

Detta önskar jag att jag hade med mig: Pradas parfym, smink från i.d., bilnycklar, lyxigare handkräm och ett betalkort kopplat till ett snuskigt välfyllt konto.

2006-03-20 13:33:50
http://soderstjerna.blogg.se
tigerlily

åh, jag älskar Be Delicious, så härligt fräsch och underbar doft!

2006-03-20 14:37:55
http://www.furinpink.com
Beauty Princess

Li: Haha, jo jag brukar samla på mig sånt men rensar ut rätt regelbundet också.
Sara S: Jag önskar också att jag hade de där lyxgrejerna i min väska =)
Tigerlily: Visst är den underbar!

2006-03-23 22:09:54
http://beautyplace.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0