Din stil - Veckans tema inför v 12


Date: 2006-03-16 Time: 17:42:14
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Frida tipsade i en kommentar om nya teman på Din Stil och jag tar mer än gärna emot förslag och inspiration. Så nästa veckas tema på Din Stil blir "Bästa nagellacket"! Detta tema är super för min del, för jag har hittills inte hittat ett nagellack som jag älskar, så jag ser fram emot tips och åsikter från er läsare.

Skicka in era bidrag till [email protected] senast 22:00 nästa tisdag den 21 mars. Några rader om vilket lack ni gillar, varför och gärna en bild bifogat så blir jag glad. Skriv ner adress till er blogg/hemsida om ni vill att jag ska länka =)

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0