Gyllene...


Date: 2006-06-26 Time: 19:00:07
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Igår provade jag min Nivea bodylotion som har en lätt bus-effekt efter några gångers användning. Första intrycket var bra, den luktar gott, återfuktar bra och absorberas snabbt. Efter 5 gånger ska man börja se skillnad i hudens ton som blir lite brunare för varje gång, står det på flaskan. Lätt att använda är den också, bara att massera in precis som vilken annan bodylotion som helst och få den någorlunda jämnt över hela kroppen och sedan vänta på att den absorberats innan man tar på kläder. Kanske inget att ha i all hast, men jag tyckte ändå att den gick in rätt lätt i huden. Definitivt värt att prova så långt, ni får veta mer när jag har använt den några gånger. =)

Kommentarer
rn

Har du testat doves kräm med lätt brun utan sol effekt? Jag tyckte den var ännu bättre än Niveas :)

2006-06-27 14:44:29
http://www.rightnow.webblogg.se
Linda

är den där svagare än Dove? Jag betalade min Vr igår så jag frå väl vänta lite på mitt paket...

2006-06-27 19:49:58
Beauty Princess

RN: Nej, den har jag inte provat men har hört gott om den.
Linda: Vet faktiskt inte, har inte provat Dove. Mina presenter kom ett par veckor efter jag betalt, så dina kommer nog snart =)

2006-06-29 08:48:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0