För bruden


Date: 2006-06-27 Time: 18:01:48
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-208

För den som ska gifta sig i sommar är det helt klart värt att kolla in MACs paket och smink till bruden. Där finns massor med fina färger som man inte behöver förfäras över om 10-15 år. Bruna och jordnära med lite skimmer i är skuggorna, mascarorna naturliga och det finns också en del primerprodukter som är bra för att få sminket att hålla hela dagen. Även läppglans och nagellack finns i fina färger. Jag tycker att produkterna lockar även om jag inte ska gifta mig än på ett tag så de funkar ju för alla som gillar naturliga färger. För den som ska på bröllop går ju sminket att ge bort till bruden också, eller kanske ges i förväg på möhippan.

Kommentarer
Linda

jag gillar MAC´s pro long lash mascara, mkt bra o inte dyr :)

2006-06-27 19:51:50
Beauty Princess

Linda: Det låter bra, den kanske jag ska prova, behöver en ny mascara.

2006-06-29 08:47:29
Linnéa

Det där finns inte i Sverige eller hur ? Det har inte gjort det förut i alla fall, tyvärr.

2006-07-05 22:14:32
Tesan

Åh, det där hade jag kunnat tänka mig. Även om jag inte ska vara brud än på länge... :)

2006-07-06 15:47:03
http://makemyday.webblogg.se
Beauty Princess

Linnea: De borde finnas..
Tesan: Samma här, det är fina färger!

2006-07-09 16:18:32

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0