Nyköpt


Date: 2006-07-31 Time: 15:45:10
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter att jag tagit ut 1½ timme på flexen i fredags träffade jag en kompis på stan och vi tittade i lite affärer. Hann bli ett besök inne på Make Up Store och Åhlens innan vi tog oss hem för lite myskväll. Det är tydligen väldigt varierande hur hjälpsamma de är på olika MUS-butiker i landet, tyvärr. Jag gjorde i alla fall ett tråkköp, foundationsvampar för 30 kronor inne på MUS, det behövdes verkligen.

Inne på Åhlens blev det en efterlängtad ny mascara, jag har använt min Lancôme L'extreme pinsamt länge och den var inget bra alls längre. Hade en 50-kronorscheck och så tog jag en budgetvariant (märker ni hur tråkigt sparsam jag är, haha) för mer ville inte budgeten ge mig denna månad. Nivea Beautes Eyes wide open blev det, i svart, och nu ska jag prova i ett par veckor innan ni får en recension på den.

ewo
Bild från Nivea

Kommentarer
Mari

Det stämmer det där om hjälsamheten på MUS-butiker. Det är trist när de är sura och uttråkade expediter på sminkbutikerna. Då man nästan måste tigga om hjälp. Trist!

2006-07-31 17:17:17
adeline

Jag är lite nyfiken på Lancôme l'extreme.. Är den värd att prova? :)

2006-07-31 18:09:28
http://adeline.blogg.se
Elina

Jag tycker att mascaran är prisvärd! Har tidigare skrivit om den på denna länk: http://name.sprayblog.se/blog.php?id=56/Mascara

2006-07-31 19:41:12
http://name.sprayblog.se
lolita

Okej :) Väntar på recension =)

2006-07-31 20:06:04
http://lolita.blogg.se
Beauty Princess

Mari: Jag håller med.. i så små butiker märks det ännu mer om servicen är dålig, lite dålig stämning då.
Adeline: Kolla in länken, där finns en recension av Lancôme L'extreme, jag tycker den var helt ok, men Hypnose är bättre. Borde egentligen sänka betyget till 3+, för den höll inte måttet hela vägen.
Lolita: =) Tack för att du läser!

2006-07-31 21:09:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0