Hurra för Urban Decay!


Date: 2006-07-18 Time: 10:28:46
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

urban decay
Bild från Urban Decay


Jag gillar Urban Decays ögonskuggor väldigt mycket, min i färgen Stalker används flitigt, speciellt nu på sommaren när jag gärna lägger på lite mer ögonskugga för att förstärka färgen. De säljs inte i några svenska butiker, vad jag vet, men på vissa internetshoppar.  Annars får man passa på när man är utomlands. På deras egen hemsida finns dock skuggor i nästan 50 olika nyanser och alla har väldigt söta små förpackningar. Jag gillar färgerna Hotpants, Sin och Midnight Cowboy (deras bestseller).

Kommentarer
Angelica

Jag gillar den lila tonen. Vill ha! :P Tyvärr har jag allt smink jag egentligen behöver så jag är inne i en bara-shoppa-smycketillbehör-period. ;)

Mari

Jag gillar också UD väldigt mycket! Det finns många fina färger att välja bland! Mina favoriter är Green Goddess och Mildew.

2006-07-19 16:36:46
Beauty Princess

Mari: Visst är de underbara? Jag gillar att de är så lätta att variera i intensitet. =)

2006-07-20 08:45:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0