Glöm nu inte...


Date: 2006-07-18 Time: 22:39:32
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

... att skicka in ditt tips på bästa brun-utan-sol inför Din Stil som kommer imorgon kväll. Är det en av de traditionella BUS-krämerna som ger effekt direkt eller en av de nya som ger gradvis bränna som är favoriten? På tal om det kommer snart, snart min recension av Niveas body lotion med lätt bus-effekt.

Skicka in tipset till [email protected] innan 16:00 imorgon, tisdag.

Kommentarer
name

Är det okej om jag lämnar av dina kartonger i hallen er? Håller på att städar i mina garderober och jag behöver nu den plats de upptar i min källare.

2006-07-19 16:50:46
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

name: Jadå, inga problem. Vi ska nog hem någon helg snart också, ska bli härligt!

2006-07-20 08:44:50

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0