Din Stil - Veckans tema, inför v29


Date: 2006-07-13 Time: 18:50:45
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Efterlös lite tidigare idag ett tips på tema för Din Stil och fick foundation i värmen som ett förslag men eftersom jag redan kört bassmink som ett tema tror jag det får bli något annat den här veckan. Eftersom det är sommar och allt kör vi på Bästa brun-utan-sol så att även de som har svårt att få en bränna eller som jag, jobbar hela sommaren, kan få fina bruna ben. Det är ju bättre i cancer-synpunkt också, så jag tycker att vi alla bör hitta vår BUS-favorit =)

Skicka tips till bloggens mail; [email protected] innan 16:00 nästa onsdag 19/7.

Kommentarer
Jessica

Tack så mycket! Min självdiciplin börjar dock försvinna... men jag jobbar på att hitta den igen :-)

Beauty Princess

Jessica: Var så lite så, det tycker jag att du förtjänar, så som du kämpat. Du verkar ha otroligt mycket mer självdisciplin än mig iaf.

2006-07-17 12:18:57

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0