Din Stil, vecka 30 - Bästa ögonskugga


Date: 2006-07-27 Time: 09:59:24
Kategori: Din Stil { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Ögonskugga är något som jag personligen tycker är viktigt att det sitter som det skall, hela dagen. Därför ville jag veta vilka skuggor ni tycker bäst om och det verkar som att många njuter av sol och semester för jag fick inte mer än två bidrag, men det gör inget. Hoppas ni är på igen nästa vecka!

make up store   urban decay

Bilder: Privat samt Urban Decay

Hanna skriver i sitt mail: Jag har ett favoritmärke när det kommer till ögonskuggor, och det är makeupstore. Dem har både kräm och vanliga ögonskuggor, och dem finns i nästan alla färger.Nästan varje gång jag går in på makeupstore, brukar det alltid sluta med att jag kommer ut med en ögonskugga, för priset är ju så bra! Dem vanliga ögonskuggorna kostar lite över 100-lappen och krämögonskuggorna kostar runt 150 kr =)

Mari delar också med sig av sina tips: Några favoriter i min sminksamling är Stila ”Kitten” och Urban Decay ”Blunt”, ”Green Goddess” och ”Mildew”. Supersnygga skuggor av jättebra kvalité!


Jag håller också med Hanna, jag älskar Make Up Stores ögonskuggor, mest i fast puderform men även deras glitterögonskuggor är kanonfina. Som jag har visat innan har jag många favoriter hos MUS och är sugen på att köpa fler, men nu ska jag hålla igen, i alla fall tills augustilönen kommer.

stila
Bild från Sephora

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0