Din Stil - Vecka 29


Date: 2006-07-20 Time: 20:46:28
Kategori: Din Stil { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Den här veckan gissar jag att många är ute och njuter av det underbara vädret och att några av er kanske rent av har semester. Bada och sola lite åt mig också, så är ni söta =) Jag fick tyvärr bara ett bidrag inför denna veckans Din Stil, med temat "Bästa brun-utan-sol". Jag hoppas på bättre tag nästa vecka, när ögonskugga är på tapeten.

Sarah skriver i alla fall: Doves summer glove är den BUS produkt som jag använder mig utav. Som nybörjare gällande BUS är det en bra amatör BUS-produkt plus att den ger en mycket fin bränna. Det är en gradvis uppbyggande bränna, så är man vit som jag och inte vill bli pepparkaksbrun efter en användning, utan vill hålla sig till den mer diskreta övergången är Doves BUS mycket bra. Man märker resultat redan dagen efter. Ett litet minus är att den luktar lite BUS-aktigt, men eftersom det här är min första BUS produkt, har jag hört från andra att den luktar inte lika mycket jämfört med andra produkter, så det är ju bra. Plus att den är billig och går att köpa i vilket matbutik som helst och den finns i två olika nyanser.

Själv gillar jag Niveas body lotion med brun-utan-sol effekt efter några gångers användning - Summer Beauty. Efter att jag hade börjat använda den fick jag till och med spontana kommentarer om hur brun jag var och det var innan jag hade börjat sola ute. Nu när jag kombinerar båda är det svårt att avgöra men jag tycker definitivt den underhåller brännan snyggt. Luktar gott gör den också. Fungerar utmärkt som body lotion, återfuktar och gör huden smidig. I like!

Kommentarer
/K

Jag gillar Garniers Ambre soleil (tror jag det stavas) Den ger en fin färg efter bara en applicering och passar mig bra. Doftar inte heller särskilt mycket.

/Kattis

2006-07-20 22:35:01
M

Jag gillar både Niveas och Doves BUS-lotion. Niveas återfuktar bäst, men Doves luktar bättre. Jag använder båda :)

Goddess

Ja en del lapar sol och en del får ligga på BB-Inget bidrag från mig, jag får återkomma en annan gång. Jag fortsätter att läsa, men jag ska ägna mig åt nya familjemedlemmen!

2006-07-22 22:04:15
http://goddessess.blogspot.com/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0