Utförsäljning på HQ Hair


Date: 2006-01-06 Time: 17:40:50
Kategori: Blandat { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Visst har de lite rea på de härliga sidorna på Internet också. Om du vill fynda, så kika in på HQ Hair och klicka vidare dig till outletstore så hittar du massor av grejer för nersatta priser.

Jag blev lite sugen på att köpa Philosophys Gingerbread Man Bubble Bath som nu är drygt 40 kronor billigare än innan. Pink Shimmer från Sugar ser också finurligt ut, ett skimmerpuder i en snygg ask som du enkelt kan ta med dig och bli snyggt skimrig on-the-go! 

Kommentarer
anna

låter som härliga grejer! har du beställt där innan?

2006-01-06 18:20:50
http://shopoholiclight.blogg.se
Beauty Princess

Anna: Nej jag har inte gjort det, men andra bloggare jag läst har vågat: kolla till exempel här: http://www.lipglossbitch.se/blog/2005/11/hqhair.html

2006-01-06 19:39:56
Mari

Anna: Jag har beställt från HQ hair. Det gick smidigt och bra. De har en massa godbitar från Urban Decay t.ex. Kolla in UD shadow box (finns i två versioner.

2006-01-06 20:51:48
shopoholiclight

Jag har också varit lite tveksam på att beställa, tur att det finns modiga personer som kan testa åt en :)

2006-01-06 22:16:22
http://shopoholiclight.blogg.se
Beauty Princess

Shopoholiclight: Hehe, ja det är alltid en fördel =) När pengarna kommer nästa gång ska jag våga mig på att beställa, äntligen!

2006-01-06 23:09:12
shopoholiclight

ja, man får ta sig i kragen :P nä, men det är ju så kul att få hem grejerna! fast handla på kort vågar jag inte, men det finns kanske andra sätt att betala?

2006-01-06 23:15:46
http://shopoholiclight.blogg.se
Beauty Princess

Shopoholiclight: Verkligen, alltid lika roligt! Det verkar tyvärr inte som att det går att beställa på något annat sätt, men kort har fungerat super för mig varje gång jag beställer från nätet. =)

2006-01-07 12:58:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0