Top Model


Date: 2006-01-26 Time: 17:04:43
Kategori: Blandat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

 "It's ok, because carma is a bitch" (Bästa citatet från serien, sagt av Nik när hon blivit sviken av en av de andra tjejerna) En sådan härlig inställning, istället för att gå runt och vara bitter, arg eller irriterad!

Personligen tycker jag att Lisa gör sig otroligt bra på bild, men har en aning svårt för hennes personlighet... innerst inne är hon nog bara osäker och det viktigaste är väl ändå hur bra en modell gör sig i modellsammanhang?



Vem är din favorit?


Kommentarer
anna

jag älskar vad nicole sa: "all birds are blind".. hahaha, och hon tar bra bilder med!

2006-01-26 17:17:02
Beauty Princess

Anna: Jadå, sött utseende och riktigt bra på bild. Det finns mängder av bra kommentarer från Top Model

2006-01-26 21:03:45
Kicki G

Jag tycket precis som du, Lisa är verkligen photogenique, men ser absolut inget speciell ut "utan" kameran. Och varför hänger de ut henne som ett fyllo? Lit eväl taskigt.

2006-01-28 13:04:48
http://www.kickig.se
Zibbo

Alla DS måste ha en outsider.

Anonym

jag tycker inte lisa ser speciellt bra ut och hon beter sig som hon vore 13 år? skärpning skulle skämmas om jag såg henne gå på catwalken.

2006-02-02 23:02:04
cecilia

själv stör jag mig lite på lisa och hennes knäppa påhitt men hon gör sig hyfsat bra på bild. men hejer gör jag på nicole för hon är..en liten amerikansk skolflicka, och den attityden får mig att garva. men så tar hon ju bra bilder också!

2006-02-04 13:28:42
http://cillan.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0