Sugen på...


Date: 2006-01-04 Time: 20:44:22
Kategori: Smink { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Var iväg till reanKicks idag och hittade inget på de nedsatta borden som tilltalade mig för tillfället. I och för sig fanns många bra Lancôme- och Cliniquepaket med rengöring, fuktkräm och lite smink som verkade kul men jag har ju lite kvar i mina burkar som jag borde göra av med först.

Blev dock sugen på en av L'oreals ögonskuggor, närmare bestämt Color Appeal Holographic i en guldig ton (bilden nedan är inte rätt färg, men ingen annan fanns på hemsidan). Ganska mycket skimmer i, och L'oreal utlovar att skuggan ska skifta i ton beroende på vilken vinkel den ses ifrån. Låter bra, men återstår att se om den håller vad den lovar. Blir nog att inhandla den snart i alla fall. 90 kronor ville de ha för den på Kicks.




Kommentarer
A.

Ett sminktips: kolla in www.strawberrynet.com. Finns mkt att välja på till priser du sällan ser i Sverige.

2006-01-04 20:48:17
http://snurra.blogspot.com
SJT

Rean här var inte alls särskilt mkt att hurra för :( Var tvungen att trösta mig med en ögonskugga på MUS.
Och angående den guldiga skuggan, köp den! Den är riktigtsnygg!!

2006-01-04 21:43:36
http://sandrajt.blogspot.com
Beauty Princess

A: Jajemen, den sidan ligger redan i mina favoriter men jag tycker inte om att deras paket brukar hamna i tullen =(

SJT: Det gjorde du rätt i! Jag ska nog följa ditt råd och köpa =P

2006-01-04 21:58:20
Julian

Hey, gillar din blogg!

2006-01-04 22:05:23
http://stray.blogg.se
Helena

Ja, köp! Jag har två i serien. Jättefina och riktigt metallicskimrande.

2006-01-04 23:44:32
http://lipglossbitch.se
name

Jag har denna i silver och jag verkligen älskar den. Den ger det perfekta shimmret man vill ha till fest. Ska nog köpa mig en i en annan färg också tror jag =)

2006-01-05 22:07:55
Beauty Princess

Alla verkar ju gilla dessa! Mitt sug växer...

Julian: Tackar, kul att du hittat hit!

2006-01-06 00:11:50
snow_storm

har den guldskimrande, sitter jätte bra å e perfekt till party. prova!

2006-03-06 13:59:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0