Mjuka läppar någon?


Date: 2006-01-22 Time: 14:59:45
Kategori: Smink { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Lush är ett märke som lockar mig, tack vare att produkterna är tillverkade med naturliga råvaror och dessutom inte testar på djur. Kikade in på deras hemsida och fastnade för deras läppbalsam Lip Service, som fungerar inte bara på torra läppar utan även på torra armbågar eller spruckna nagelband. Jag gillar all-roundprodukter så den här ska jag köpa så fort jag får pengar och prova. Recension lovas!



Butiker finns i Göteborg, Stockholm och Västerås. Jag passade på att beställa deras tidning när jag ändå var igång, kan bli intressant att se vad den innehåller.

Kommentarer
Julian

Lush har riktigt bra produkter. Provade dem första gången förra året när jag var i Skottland. Finns ju en Lush butik på t-centralen i Sthlm om du bor där :)

2006-01-23 15:15:32
http://stray.blogg.se
Beauty Princess

Julian: Jag bor i lilla Eskilstuna, men ska nog ta mig till Västerås för där finns ju en butik. På t-centralen är ju super läge, köpa lite on-the-go sådär =)

2006-01-23 17:13:57
Julian

När du ändå är on-the-go så köp med dig en burk med deras Aqua Marina. Det är någon slags gel gjord av sjögräs. Kanske låter lite läskigt, men den är jättebra. Man får jättefin hy iallafall :D Lycka till!

2006-01-23 23:11:22
http://stray.blogg.se
Beauty Princess

Julian: Det låter lovande.. jag lovar att titta på den nästa gång jag är vid en Lushbutik =)

2006-01-24 17:14:01
B-M

Tyvärr så är det ganska dyrt att beställa från Lush, frakten 90:- postförskottsavgiften 42:-. Synd om oss som inte bor på en ort där Lush inte finns.

2006-01-31 12:23:53
B-M

Va lite snabb att skicka iväg. Jag menar naturligtvis att det är synd om oss som inte har en Lush-affär i närheten.

2006-01-31 12:25:08
Beauty Princess

B-M: Ja, det var dyrt. Du får passa på att lägga en beställning om någon vän åker till gbg, sthlm eller v-ås. Det blir tyvärr så man får göra ibland =(

2006-01-31 13:55:29
stina

Först, kanonblogg! Jag vill verkligen rekomendera "Honey trap"-lip balm från Lush. Är perfekt nu på sommaren när läpparna behöver massor av fukt. Den innehåller bl.a. honung och vit choklad.

2006-07-01 22:39:03

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0