Lila atmosfär!


Date: 2006-01-10 Time: 16:18:39
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag provade jag äntligen min "presentskugga" från Make Up Store, som jag fick för att jag handlade för över 500 kronor. 

Ögonskuggan heter Atmosphere och är i ljust lila färg. Eftersom den är en Microshadow är applicering lätt och den sitter bra hela dagen, något som jag redan konstaterat med många andra färger i samma serie. Den här färgen fungerar super som basskugga, den är rätt matt i färgen och inte så stark i färgen. Jag var dock sugen på att ha den här som komplement till min basskugga Future Queen och därför tog jag rätt mycket av Atmosphere men lyckas inte få till någon starkare färg, tyvärr. Det är väl enda minuset, för annars är den här skuggan precis lika bra som alla andra Microshadows.

Kommentarer
shopoholiclight

jag har faktiskt inte provat Make Up Stores skuggor.. är de bra?

2006-01-10 18:43:42
http://shopoholiclight.blogg.se
Beauty Princess

Shopoholiclight: Ååh, då har du något underbart framför dem. Make Up Stores skuggor är några av mina absoluta favoriter, sitter hela dagen, är lätta att arbeta med och finns i massor av olika färger och varianter, matta till skimmerfyllda. Prova!!! =D

2006-01-10 18:56:31
shopoholiclight

jag ska genast testa dem!! :D

2006-01-10 20:13:53
http://shopoholiclight.blogg.se
SJT

Jag har också en ljuslila microshadow som jag fått när jag handlat över 500 sträcket, men min heter flip. Men samma här, den är bra att ha som basskugga, om även som highlighter är min bra.

2006-01-11 18:33:27
http://sandrajt.blogspot.com
Beauty Princess

SJT: Undrar över hur mycket skillnad det är mellan de två då? Jag har ju Future Queen som highlighter, men det kan ju vara kul att byta då och då, och min fungerar säkert utmärkt som det med =)

2006-01-11 19:34:13

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0