Ersättning från Smink.nu


Date: 2006-01-16 Time: 18:22:26
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag bloggade tidigare idag om att en av mina testförpackningar från Smink hade läckt i kuvertet som de skickades i. I kommentarer fick jag reda på att detta hänt några av er läsare också, tyvärr. Men Kenneth, som jobbar på Smink, lämnar även han en kommentar där han meddelar att om vi bara skriver ett mail med namn+adress och vilket/vilka prover som läckt så skickar de nya utan extra kostnad och hoppas att de kan förpacka bättre denna gång. Misstaget beror på att det är många som beställt prover på senaste tiden.

Jag spolade dock av mina testförpackningar under kranen och klämde lite på dem, så kunde jag upptäcka vilka som läckt och slänga, det var bara 1 av 10. Rädda era också och fråga Smink om nya av de som ni blivit tvungna att slänga. Jag tycker det var roligt att kommunicera med oss kunder såhär, sådana initiativ gillar jag som blivande marknadsförare!


Kommentarer
SJT

Småpinsamt att du i samma inlägg som han svarade på, skrev att du beställt i din sambos namn också? ;))

Men bra kundservice! Och uppmärksam personal. Sånt gillar vi! :)

2006-01-16 19:07:51
http://[email protected]
Beauty Princess

SJT: Hehe, jag hoppas på att det inte gör så mycket, förmedlade ju faktiskt lite kunder till dem på samma gång :P Vilka saker beställde du?

2006-01-16 19:27:35
Sjt

re beauty princess:Ja, det har du ju rätt i :)
Jag beställde två parfym prover, ansiktsmasken, schampoo och balsam, fotkräm och två hudkrämer.
Ska skicka iväg ett mail nu om mina spruckna förpackningar.

2006-01-17 13:27:01
http://sandrajt.blogspot.com
Prinzessin

Vilken service :) Det finns en del för andra "serviceminded" att lära :)


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0