Crystal Radiance


Date: 2006-01-26 Time: 22:35:28
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har varit nyfikenLumenes produkt Crystal Radiance (makeupkräm som används i ansiktet för att få en extra lyster, blandas med foundation eller bara som den är) i några dagar nu. Så när jag var på rundvandring på stan häromdagen passade jag på att kika in på Kicks för att prova och se om den motsvarade mina förväntningar. Jag tog en rätt liten klick på handen som dock var mer än behövligt, med Crystal Radiance räcker det nog bara med en klick som en ärta för att få rätt look, vilket alltid är bra. Jag tyckte först att den var lite för rosa i tonen, men jag tror att det anpassar sig efter huden i ansiktet och dessutom blir en bra ton om man blandar ut den med sin foundation.

Den gav precis rätt skimmer i alla fall, en lyster är nog rätt ord. Eftersom jag tog rätt mycket krävdes det lite masserande för att den skulle torka och bli tillräckligt tunn, men jag provade också på handen och en rätt liten yta av den dessutom. Så, jo, det här var en härlig produkt, till ett precis lagom pris, den blir inhandlad på min nästa shoppingrunda!


Kommentarer
Ivana

Jag bara älskar din blog! :)

Beauty Princess

Ivana: Nämen vad roligt att höra! Tack för att du läser! =)

2006-01-29 21:24:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0