Vecko-Revyn och Face Stockholm


Date: 2006-02-09 Time: 19:28:39
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________



I nya numret av Vecko-Revyn får man en 50-kronorscheck på Face Stockholm att handla för. Jippi, jag tycker mer om mer om tidningen efter att Ebba tagit över! Detta är kanske något för dig som inte har provat Face innan? Jag har provat många av deras produkter (foundation, concealer, läppglans, rouge) och gillar det mesta så det är definitivt värt att prova. Jag skickade iväg en provprenumerationslapp förra veckan så jag hoppas på att få tidningen i brevlådan, det här passar ju perfekt för mig som vill köpa hudvård från Face =D Till alla andra nyfikna - spring och köp!



Kommentarer
name

Jag har ju den kupongen hemma, vad sägs om att utnyttja den nästa vecka?

2006-02-09 20:17:50
Beauty Princess

Name: Jag funderar på att köpa tidningen så kan vi ju gå dit tillsammans och titta? Kan bli roligt! Vi tillsammans... shoppingfreaks!!! =P

2006-02-09 21:10:21
sjt

jag känner mig alltid tvungen att handla när jag får sådana kuponger :P jag intalar mig själv att passa på, fast jag egentligen inte behöver något. ;)

2006-02-11 11:18:11
http://sandrajt.blogspot.com
Beauty Princess

SJT: Jo, det blir ju nästan så. Om inte annat kan du ju köpa en necessär, penslar, makeupsvampar eller något annat som nästan alltid behövs.

2006-02-11 11:35:18

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0